Voorwaarden

Losse ticketverkoop
Via de website kunt u snel en eenvoudig thuis uw tickets kopen. Ook kunt u uw kaarten telefonisch (via 0640 – 244 20 20) of bij het Ticketbureau bestellen.

Pauzedrankje
Bij de meeste klassieke concerten is uw pauzedrankje bij de concertprijs inbegrepen. In de pauze staat koffie, thee, bier, fris en rode en witte wijn voor u klaar. Door deze regeling wordt de wachttijd bij de bar tot een minimum beperkt. Bij concerten zonder pauze wordt uw drankje na afloop geserveerd.

Als ik bij nader inzien verhinderd ben, kan ik mijn kaarten dan retourneren? 
Voor de concerten kunnen de kaarten niet teruggebracht worden. Via TicketSwap kunt u uw tickets op een veilige manier doorverkopen.

Kan ik zelf mijn zitplaats kiezen? 
U kunt thuis zelf uw tickets kopen. Op de zaalplattegrond kiest u daarbij zelf uw zitplaats. U kunt per rang de beschikbare plaatsen zien. 

Hoe betaal ik als ik via de website bestel? 
Als u via internet uw tickets koopt, betaalt u direct via iDeal (internetbankieren). Wij sturen de toegangsbewijzen per post. Daarvoor rekenen wij eenmalig (ongeacht het aantal kaarten) €1,00 extra verzend- en administratiekosten. 

Wat zijn de algemene voorwaarden
Koninklijke Harmonie Phileutonia EIndhoven maakt deel uit van de KNMO, Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie en houden richtlijnen aan die de KNMO stelt.

Programmawijzigingen
Alle informatie op deze website is onder voorbehoud van wijzigingen in programma’s en prijzen. 

De coronacrisis is een vreemde tijd, met maatregelen die volop in beweging zijn. Om eventuele zorgen rond gekochte tickets zo veel als mogelijk weg te nemen zetten we hier uiteen hoe we het zo makkelijk mogelijk maken voor onze kaartkopers. In het kort: we komen je altijd tegemoet!

Verplaatst concert

Concerten die door de coronamaatregelen helaas geen doorgang kunnen vinden worden zoveel als mogelijk verplaatst naar een nieuwe datum. In bijna alle gevallen blijven reeds gekochte tickets geldig. Kaartkopers ontvangen van ons altijd persoonlijk bericht via het email-adres waarmee de tickets zijn gekocht. Daarin vind je alle praktische info.

Ben je verhinderd op de nieuwe datum?
In dat geval staat in de mail die je van ons ontvangt beschreven binnen welk termijn én hoe je contact met ons kunt opnemen om een voucher of restitutie aan te vragen.
We streven ernaar om iedereen tevreden te stellen en zullen zeker maatwerk leveren daar waar nodig.

Annulering

Is een verplaatsing niet mogelijk dan wordt het concert helaas geannuleerd. Kaartkopers ontvangen van ons altijd persoonlijk bericht via het email-adres waarmee de tickets zijn gekocht. Bij een annulering bieden we vier opties:

1.    Voucher
Je kan de waarde van je tickets, inclusief servicekosten, omzetten naar een voucher. Deze voucher kan je binnen 24 maanden verzilveren voor een of meer van onze concerten. De keuze is dus geheel aan jou én zo blijven je ticketgelden binnen de culturele branche en helpt dit ons de toekomst tegemoet te treden.

2.    Donatie
Ook kan je ervoor kiezen je tickets te doneren. In dat geval komt de waarde van je tickets ten goede aan de culturele sector en kunnen we dit gebruiken om later weer de mooiste concerten voor je te verzorgen. De muzikanten en wij zouden je zeer dankbaar zijn!

3.    Teruggave
Als consument heb je recht op teruggave van je ticketgelden als je dat aangeeft. In dat geval wordt de waarde van de tickets uiterlijk drie maanden ná de datum van het geannuleerde concert teruggestort op je bankrekening.

4.    Combinatie van bovenstaande
Je kan ervoor kiezen een combinatie van bovenstaande mogelijkheden te maken. Zo kan je bijvoorbeeld aangeven een ticket te doneren en een ticket om te zetten in een voucher.
In dat geval kun je kiezen voor een voucher (ter waarde van de oorspronkelijke ticketprijs incl. servicekosten). Deze kan later ingewisseld worden.


We streven ernaar om iedereen tevreden te stellen en zullen zeker maatwerk leveren daar waar nodig.